Reviews
format_quote
Wegens omstandigheden kon ik niet bij mijn klassieke kapper terecht, dus hier een afspraak gemaakt. Super goed en professioneel geholpen geweest! Dankjewel, ik kom absoluut terug.
Wim Vanhoof
format_quote
Professionele kapperszaak met oog voor detail. Één van de weinige zaken die effectief nog doet wat je vraagt, maar toch uitstekend adviseert.. Hier kom ik zeker nog terug!
J Wauters
format_quote
Prachtige en sfeervolle zaak, uiterst vriendelijke kapper, heeft het knippen in zijn vingers, weet zeer goed waarmee hij bezig is, vraagt wat je wilt en houdt hier ook rekening mee Wij komen zeker terug.
Stephanie Vantricht
format_quote
Zeer tevreden van. Neemt echt zijn tijd voor het fijnere werk en is altijd heel klantvriendelijk. 5 stars van mij!
Stecks DJ
format_quote
Super tevreden met mijn blonde mèches, zorgvuldig, natuurlijk en professioneel gedaan. De snit was ook perfect. Daarenboven ook gewoon zeer sympathieke kapper en mooi interieur.
Laura François
format_quote