Reviews

format_quote
star
star
star
star
star

Wegens omstandigheden kon ik niet bij mijn klassieke kapper terecht, dus hier een afspraak gemaakt. Super goed en professioneel geholpen geweest! Dankjewel, ik kom absoluut terug.

Wim Vanhoof

format_quote
star
star
star
star
star

Professionele kapperszaak met oog voor detail. Één van de weinige zaken die effectief nog doet wat je vraagt, maar toch uitstekend adviseert.. Hier kom ik zeker nog terug!

J Wauters

format_quote
star
star
star
star
star

Prachtige en sfeervolle zaak, uiterst vriendelijke kapper, heeft het knippen in zijn vingers, weet zeer goed waarmee hij bezig is, vraagt wat je wilt en houdt hier ook rekening mee Wij komen zeker terug.

Stephanie Vantricht

format_quote
star
star
star
star
star

Zeer tevreden van. Neemt echt zijn tijd voor het fijnere werk en is altijd heel klantvriendelijk. 5 stars van mij!

Stecks DJ

format_quote
star
star
star
star
star

Super tevreden met mijn blonde mèches, zorgvuldig, natuurlijk en professioneel gedaan. De snit was ook perfect. Daarenboven ook gewoon zeer sympathieke kapper en mooi interieur.

Laura François

format_quote
star
star
star
star
star

Als je behandeld wilt worden als een koning is dit zeker het juiste adres! De zaak zelf is super mooi ingericht, precies dat je even op vakantie bent, geweldig dit! De kapper is super vriendelijk en heeft enorm veel oog voor detail. Wat een geweldige ervaring om hier mijn haar te laten knippen. I will definitely be back! Keep up the good work

A. R.